Dövförbundets regionarbete under sommaren

Sommaren är redan här. Så här kan du få kontakt med oss om din egen regionarbetare är på semester.

Sysselsättningskoordinatorerna  Börje Hanhikoski och Tiina Maja samt Vivas koordinator Aliisa Lehtonen har flyttat till processen Regionarbete. Från och med  maj hör de till regionarbetet, tillsammans med regionarbetarna och föreningssamordnaren.

Regionarbetaren Susanna Helminen, som är tjänstledig, återvänder till arbetet och har från 17.8.2021 sitt kontor i S:t Michel.

Vi betjänar genom distanskontakt under sommaren

Om du behöver ett möte, hör dig för med ett meddelande eller videomeddelande. Regionarbetets personal är anträffbar under sommaren (semestrarna uppdateras eventuellt):

Vecka 23Alla är anträffbara utom David Barber och Susanna Helminen
Vecka 24Alla är anträffbara utom David Barber, Marita Björn och Susanna Helminen
Vecka 25Alla är anträffbara utom Sirpa Kallio och Heli Mikkola
Vecka 26Rita Auroila, David Barber, Susanna Helminen, Anni-Mari Kurth, Asta Tikkanen
Vecka 27Rita Auroila, David Barber, Marita Björn
Vecka 28David Barber, Marita Björn
Vecka 29David Barber, Mervi Nevalainen
Vecka 30David Barber, Heli Mikkola, Mervi Nevalainen
Vecka 31David Barber, Börje Hanhikoski, Mervi Nevalainen, Juha Oksanen
Vecka 32Alla är anträffbara utom Rita Auroila, Marita Björn, Sirpa Kallio, Mervi Nevalainen, Aliisa Lehtonen, Anni-Mari Kurth (tillbaka 11.8.)
Vecka 33Alla är anträffbara utom Rita Auroila, Marita Björn, Mervi Nevalainen, Aliisa Lehtonen
Vecka 34Alla är anträffbara, utom Mervi Nevalainen
Vecka 35Alla är anträffbara, utom Mervi Nevalainen

Från vecka 35 är alla på jobb. Mervi Nevalainen har semester 30.8-12.9.

Regionarbetets direktör Helena Torboli har semester 28.6-1.8.

Vi önskar er alla en glad sommar!

Regionarbetarnas kontaktuppgifter finns också text-tv, sida 797 (på finska s. 560).

Semesterinformationen uppdateras också på regiónarbetets sidor ”Kuurojen Liiton aluetyö” på Facebook.