Kuurojen Liiton aluetyö kesän aikana

Aluetyö palvelee koko kesän, ja voit olla yhteydessä päivystäjään silloin kun oman kotialueesi aluetyöntekijä on kesälomalla.

Kesä on jo täällä! Liiton aluetyö palvelee etäyhteyksin kesän ajan. Jos tarvitset tapaamista, kysy viestillä tai videoviestillä.

Muutoksia aluetyössä

Työllisyyskoordinaattorit Börje Hanhikoski ja Tiina Maja sekä Vivan koordinaattori Aliisa Lehtonen ovat siirtyneet aluetyön prosessiin, ja työskentelevät nyt yhdessä aluetyöntekijöiden ja järjestösuunnittelijan kanssa.

Toimivapaalla oleva aluetyöntekijä Susanna Helminen palaa töihin, ja hänen toimipisteensä on Mikkelissä 17.8.2021 alkaen.

Aluetyön työntekijät ovat tavoitettavissa kesän aikana seuraavasti:

Viikko 25Kaikki tavoitettavissa paitsi Marita Björn, Susanna Helminen ja Sirpa Kallio
Viikko 26Rita Auroila, David Barber, Marita Björn, Sirpa Kallio, Asta Tikkanen
Viikko 27Rita Auroila, David Barber, Marita Björn ja Sirpa Kallio
Viikko 28David Barber, Marita Björn, Sirpa Kallio ja Mervi Nevalainen
Viikko 29David Barber ja Mervi Nevalainen
Viikko 30Rita Auroila
Viikko 31Börje Hanhikoski, Heli Mikkola ja Juha Oksanen
Viikko 32David Barber, Börje Hanhikoski, Susanna Helminen, Heli Mikkola, Juha Oksanen, Asta Tikkanen ja Iina Uhlenius
Viikko 33
Kaikki tavoittavissa paitsi Rita Auroila, Marita Björn, Sirpa Kallio ja Mervi Nevalainen
Viikko 34Kaikki tavoitettavissa paitsi Rita Auroila
Viikko 35Kaikki tavoitettavissa paitsi Rita Auroila

Muutokset mahdollisia!

Kaikki aluetyöntekijät ovat töissä viikosta 35 lähtien. Mervi Nevalainen on lomalla vielä 30.8.-12.9.

Aluetyön johtaja Helena Torboli lomailee 28.6.-1.8.

Juha Oksanen on poissa töistä 22.8. saakka.

Toivotamme iloista kesää kaikille!

Aluetyön yhteystiedot löydät oheisesta linkistä sekä Teksti-TV:n sivulta 560 (på svenska 797).

Päivitämme aluetyöntekijöiden lomatietoja myös ”Kuurojen Liiton aluetyö” Facebook-sivulle.