Järjestöohjaus

Tuemme Kuurojen Liiton jäsenyhdistyksiä ja muita viittomakielisiä vertaisryhmiä järjestötoiminnassa ja alueellisessa vaikuttamisessa. Tavoitteenamme on vahva ja elinvoimainen viittomakielinen toiminta ympäri Suomen.

Tarvitseeko yhdistyksesi tai kerhosi tukea toiminnan suunnitteluun? Haluatteko kehittää viittomakielistä harrastus- ja vertaistoimintaa omalla alueellanne? Kaipaatteko ideoita varainhankintaan? Aluetyöntekijämme ja järjestösuunnittelijamme auttavat mielellään! Saat heihin helposti yhteyden jokaviikkoisen Järjestökioskin kautta.

Yhdistysten jäsenille voidaan myös järjestää monenlaista koulutusta, kuten kansalaistoimintaan, vaikuttamistyöhön ja luottamushenkilöiden motivoimiseen liittyviä kursseja. Ota yhteyttä, niin pohditaan millainen koulutus sopii juuri teidän yhdistyksellenne!

Ajankohtaista tietoa Yhdistyshuoneesta

Yhdistyshuone on yhdistysväen yhteinen verkkosivusto, josta löytyy ajankohtaisia tiedotteita, yhdistystoiminnan oppaita sekä yhdistysten omia tapahtumia ja yhteystietoja.

Haluaako yhdistyksesi hakea STEA:n jäsenjärjestöavustusta? Etsittekö järjestöpäivien ja liittokokouksen tiedotteita ja taustamateriaaleja? Kaikki nämä löytyvät Yhdistyshuoneesta.

Yhdistysohjelma ja yhdistystoiminnan käsikirjat

Haluaako yhdistyksenne uudistua? Haluatteko kehittää yhdistyksen toimintaa selkeämmäksi ja varautua tulevaisuuden muutoksiin? Kaipaatteko lisää iloa ja positiivista energiaa?

Yhdistysohjelma on tarkoitettu liiton jäsenyhdistysten toiminnan tueksi. Ohjelma sisältää 25 toimenpide-ehdotusta. Yhdistystoiminnan käsikirjoista löydät myös tärkeää tietoa esimerkiksi kokouskäytännöistä tai vaikuttamistyöstä.

Tuemme ja neuvomme yhdistyksiä

Asta Tikkanen

Aluetyöntekijä
Henkilö ottaa vastaan puheluja Henkilö ottaa vastaan tekstiviestejä Henkilö ottaa vastaan WhatsApp-viestejä, videoviestejä ja videopuheluja
Puhelinnumero: +358 50 5488 165
Henkilön vastuualue Palveluohjaus Järjestöohjaus

Annukka Hiekkanen

Aluetyöntekijä
Henkilö ei ota vastaan puheluja Henkilö ottaa vastaan tekstiviestejä Henkilö ottaa vastaan WhatsApp-viestejä, videoviestejä ja videopuheluja
Puhelinnumero: +358 50 4951 922
Henkilön vastuualue Järjestöohjaus Ystäväpiiri-ryhmätoiminta

Iina Uhlenius

Järjestösuunnittelija ts.
Henkilön vastuualue Yhdistysohjelma Yhdistykset

Yhdistyshuone somessa

Kuurojen Liiton hallitukseen etsitään edelleen ehdokkaita ja ehdotusaikaa on nyt koronavirustilanteesta johtuen pidennetty 3.5. asti!

Koronavirustilanteesta johtuen Kuurojen Liiton hallitus päätti 19.3.2020 kokouksessaan siirtää jäsenyhdistysten esitysten viimeistä jättöpäivää. Jäsenyhdistysten esitykset on nyt lähetettävä liiton…