Kuukausilahjoitus

Kuukausilahjoitus on helpoin ja edullisin tapa tukea toimintaamme

Kuukausilahjoittajana annat valitsemasi summan säännöllisesti Kuurojen Liitolle ja varmistat tärkeän työmme jatkuvuuden.

Kuukausilahjoittaminen on kaikkien osapuolten kannalta hyvä lahjoitustapa, sillä siinä kulut ovat pienet, koska lahjoittaminen on säännöllistä ilman, että ihmistä lähestytään erilaisilla kampanjoilla.

Kuukausilahjoituksen maksutapoina on joko pankki/luottokorttisi (DEBIT-kortilla veloitus menee suoraa pankkitililtäsi, CREDIT-kortilla luoton puolelta), tai e-lasku -sopimus verkkopankissasi. Jos sinulla ei ole käytössä verkkopankkia tai pankki/luottokorttia, onnistuu kuukausilahjoitus myös suoramaksusopimuksena. Kuukausittaisen lahjoitussumman voit valita itse (vähintään 7 €/kk).

Pienilläkin lahjoituksilla on suuri merkitys – säännöllisistä pienistä puroista syntyy vuolas joki

Kun ryhdyt kuukausilahjoittajaksemme, olet yksi niistä tärkeistä henkilöistä, jotka varmistavat, että pystymme tekemään työtä kuurojen ja viittomakielen hyväksi myös tulevaisuudessa. Lähetämme kuukausilahjoittajillemme kerran vuodessa tiedotteen toiminnastamme ja keräysvarojen käytöstä.

Tukeasi tarvitaan – Liity Kuurojen Liiton kuukausilahjoittajaksi jo tänään!

Aloita kuukausilahjoittaminen helposti pankki- tai luottokortillasi!

Alkaen: 7,00  / kuukausi

Clear

Kyllä, haluan ryhtyä Kuurojen Liiton kuukausilahjoittajaksi!

Tällä lomakkeella ilmoitat halukkuutesi ryhtyä kuukausilahjoittajaksemme joko e-laskutuksella tai suoramaksulla.

Kun klikkaat Lähetä-painiketta, tietosi tallentuvat Kuurojen Liiton lahjoittajarekisteriin. Kuurojen Liiton verkkopalvelun lahjoittajarekisterin henkilötietolain (523/1999) 10 §:n ja 24 §:n mukainen tietosuojaseloste.