Kuukausilahjoitus

Kuukausilahjoitus on helpoin ja edullisin tapa tukea toimintaamme

Kuukausilahjoittajana annat valitsemasi summan säännöllisesti Kuurojen Liitolle ja varmistat tärkeän työmme jatkuvuuden.

Kuukausilahjoittaminen on kaikkien osapuolten kannalta hyvä lahjoitustapa, sillä siinä kulut ovat pienet, koska lahjoittaminen on säännöllistä ilman, että ihmistä lähestytään erilaisilla kampanjoilla.

Kuukausilahjoituksen maksutapoina on MobilePay:n toistuvaisveloitukset, maksukorttisi (DEBIT-kortilla veloitus menee suoraa pankkitililtäsi, CREDIT-kortilla luoton puolelta), tai e-lasku -sopimus verkkopankissasi. Jos sinulla ei ole käytössä verkkopankkia tai pankki/luottokorttia, onnistuu kuukausilahjoitus myös suoramaksusopimuksena.

Pienilläkin lahjoituksilla on suuri merkitys – säännöllisistä pienistä puroista syntyy vuolas joki

Kun ryhdyt kuukausilahjoittajaksemme, olet yksi niistä tärkeistä henkilöistä, jotka varmistavat, että pystymme tekemään työtä kuurojen ja viittomakielen hyväksi myös tulevaisuudessa. Lähetämme kuukausilahjoittajillemme kerran vuodessa tiedotteen toiminnastamme ja keräysvarojen käytöstä.

Tukeasi tarvitaan – Liity Kuurojen Liiton kuukausilahjoittajaksi jo tänään!

KYLLÄ, haluan Kuurojen Liiton kuukausilahjoittajaksi MobilePayllä tai maksukortilla.

Haluan ryhtyä Kuurojen Liiton kuukausilahjoittajaksi e-laskutuksella tai suoramaksulla

Käytä tätä lomaketta, jos et halua käyttää MobilePay-sovellusta tai maksukorttia.

Kun klikkaat Lähetä-painiketta, tietosi tallentuvat Kuurojen Liiton lahjoittajarekisteriin. Kuurojen Liiton verkkopalvelun lahjoittajarekisterin henkilötietolain (523/1999) 10 §:n ja 24 §:n mukainen tietosuojaseloste.