Kuurojen Video

Kaipaatko arkielämääsi viittomakielisiä ohjelmia? Voit anoa Kuurojen Videon ohjelmapalvelua kotikunnaltasi.

Hae päätöstä kunnaltasi

Miten voit anoa päätöstä? Ota yhteys kotikuntasi sosiaalityöntekijään. Löydät valmiin lomakkeen sivun alaosan laatikosta: täytä omat tietosi ja toimita lomake kunnan sosiaalitoimistoon. Halutessasi ota yhteys Kuurojen Liiton aluetyöntekijään, hän antaa lisätietoja ohjelmapalvelun anomisesta.

Kunta myöntää ohjelmapalvelun vammaispalvelulakiin liittyvänä etuutena. Palvelu on harkinnanvarainen, kunnalla ei ole velvoitetta myöntää ohjelmapalvelua. Jos saat kunnaltasi myönteisen päätöksen, kunta lähettää tiedon Kuurojen Liitolle. Lähetämme sinulle sen jälkeen salasanan, jolla pääset katsomaan Kuurojen Videon ohjelmia netissä.

Viittomakielisiä ohjelmia omalla kanavalla

Liitto laskuttaa palvelusta suoraan kuntaa. Ohjelmapalvelu maksaa 30 euroa kuukaudessa ja palvelun tavoitteena on tuottaa 6 kpl noin tunnin pituista ohjelmakokonaisuutta vuodessa.

Onko sinulla jo tunnukset? Täältä pääset kirjautumaan ja katsomaan ohjelmia:

www.kuurojenvideo.fi

Kuurojen Videon uutisia

Usein kysytyt kysymykset

Miten haen maksusitoumusta?

Täytä oheinen lomake ja toimita se kotikuntaasi. Voit liittää mukaan kirjeen, jossa kerrotaan Kuurojen Videosta tarkemmin.

Jos tarvitset apua anomuksen tekemisessä, ota yhteyttä oman alueesi aluetyöntekijään.

Tarvitsen DVD:n, mitä teen?

Jos sinulla ei ole mahdollisuutta katsoa ohjelmia netissä ja tarvitset DVD:n postitse kotiisi, kerro siitä meille:

marika.rantanen@kuurojenliitto.fi

Mistä saan salasanan?

Kun sinulla on maksusitoumus, tilaa salasana oheisella lomakkeella. Saat salasanan muutaman päivän sisällä sähköpostiisi.