Kuurojen Video

Kaipaatko arkielämääsi viittomakielisiä ohjelmia? Voit anoa Kuurojen Videon ohjelmapalvelua kotikunnaltasi.

Miten voit anoa päätöstä? Ota yhteys kotikuntasi sosiaalityöntekijään. Voit täyttää valmiiseen lomakkeeseen omat tiedot ja toimittaa lomakkeen kunnan sosiaalitoimistoon. Halutessasi ota yhteys Kuurojen Liiton aluetyöntekijään, hän antaa lisätietoja ohjelmapalvelun anomisesta.

Kunta voi myöntää kuurolle ohjelmapalvelua vammaispalvelulakiin liittyvänä etuutena. Palvelu on harkinnanvarainen, kunnalla ei ole velvoitetta myöntää ohjelmapalvelua. Jos saat kunnalta myönteisen päätöksen ohjelmapalveluun, kunta lähettää tiedon Kuurojen Liitolle. Lähetämme sinulle salasanan, jolla pääset katsomaan Kuurojen Videon ohjelmia netissä.

Liitto laskuttaa palvelusta suoraan kuntaa. Ohjelmapalvelu maksaa 30 euroa kuukaudessa ja palvelun tavoitteena on tuottaa 6 kpl noin tunnin pituista ohjelmakokonaisuutta vuodessa.

Onko sinulla jo tunnukset? Täältä pääset kirjautumaan ja katsomaan ohjelmia:

www.kuurojenvideo.fi