Distansträffar

Texttelefontjänstens framtid – delta i kundrådet

Hur ser framtidens texttelefontjänst ut? Vilka andra alternativ finns? Vill du påverka planerna?

Delta i fjärrkundråden för att dela dina erfarenheter och önskemål! Finlands Dövas Förbund arrangerar två kundråd via Zoom den tisdagen den 28 november 2023, och i varje råd deltar de första 8 anmälda.

Det första kundrådet äger rum den 28 november kl. 17-18 och det andra omedelbart därefter kl. 18.15-19.15. Samtalen leds av Kaisa Alanne och Marika Rönnberg.

Anmäl dig till ett av råden med det bifogade formuläret. Vi skickar Zoom-länken till de anmälda. Om du önskar tolkning för diskussionen på finskt teckenspråk eller skrivtolkning, kom ihåg att meddela det i formuläret.

Vill du inte eller kan du inte delta i kundrådet för att diskutera?
Du kan också svara på en webbenkät HÄR. Enkäten är öppen från 13.11 till 5.12.2023.

Mer information och frågor
Finlands Dövas Förbunds specialsakkunnig Marika Rönnberg, tel. 0447524324 eller e-post marika.ronnberg@kuurojenliitto.fi.

Mera information om evenemanget

""

Marika Rönnberg

Specialsakkunnig