Etätapaamiset

Tekstipuhelupalvelun tulevaisuus – tule mukaan asiakasraatiin

Millainen on tekstipuhelupalvelu TPP:n tulevaisuus? Mitä muita vaihtoehtoja on? Haluatko vaikuttaa suunnitelmiin?

Tule mukaan TPP-etäasiakasraatiin kertomaan omista kokemuksista ja toiveista! Kuurojen Liitto järjestää 2 asiakasraatia tiistaina 28.11.2023 Zoom-alustalla, ja kumpaankin raatiin otetaan mukaan 8 ensimmäiseksi ilmoittautunutta.

Ensimmäinen asiakasraati järjestetään 28.11. klo 17-18 ja toinen heti perään klo 18.15-19.15. Keskusteluja vetävät Kaisa Alanne ja Marika Rönnberg.

Ilmoittaudu mukaan jompaankumpaan raatiin oheisella lomakkeella. Ilmoittautuneille lähetämme Zoom-linkin. Mikäli toivot keskusteluun tulkkausta suomi-suomalainen viittomakieli tai kirjoitustulkkaus, muista ilmoittaa siitä lomakkeessa.

Etkö halua tai pääse asiakasraatiin keskustelemaan?
Voit myös vastata verkkokyselyyn TÄSTÄ. Kysely on auki 13.11.-5.12.2023

Lisätiedot ja kyselyt
Kuurojen Liitto ry:n erityisasiantuntija Marika Rönnberg, puh. 0447524324 tai e-mail marika.ronnberg@kuurojenliitto.fi

Lisätietoja tapahtumasta