Längd: 01:10
Språk: Finskt teckenspråk
Seniorer Föreläsning

Alla åldrars rätt – Tillsammans i naturen

Vi firar de gamlas vecka 2.-9.10.2022. För den temaveckan ordnar Finlands Dövas Förbunds seniorarbetsgrupp en distansträff för teckenspråkiga seniorer på Zoom måndagen den 3.10.2022 klockan 13-14.30.

Dagens tema är Alla åldrars rätt – Tillsammans i naturen. Maria Kursi från centralförbundet för de gamlas väl berättar om de gamlas temavecka.

Kom ihåg att anmäla dig senast 3.10. kl. 10 till koordinator Aliisa Lehtonen vid frivilligverksamheten per e-post aliisa.lehtonen@kuurojenliitto.fi eller med sms 044 7525 261. Uppge ditt namn och din e-postadress i samband med anmälan så får du Zoom-länken per e-post.

Vi i Finlands Dövas Förbunds seniorarbetsgrupp önskar er välkomna!

Mera information om evenemanget

Evenemangets språk:

Finskt teckenspråk

""

Aliisa Lehtonen

Vapaaehtoistoiminnan koordinaattori
Tar inte emot röstsamtal Tar emot sms Tar emot WhatsApp-meddelanden, videomeddelanden och videosamtal
Telefonnummer: +358 44 752 5261
Ansvarsområde Viittomakielinen kaveritoiminta