Ei tekstitystä
Seniorit Luennot

Etätilaisuus senioreille: Yhdessä luontoon – joka iän oikeus

Vietämme vanhustenviikkoa 2.-9.10.2022. Teemaviikon kunniaksi Kuurojen Liiton seniorityöryhmä järjestää etätilaisuuden viittomakielisille senioreille Zoomissa maanantaina 3.10.2022 klo 13-14.30.

Juhlaviikon teemana on Yhdessä luontoon – joka iän oikeus, ja Maria Kursi Vanhustyön Keskusliitosta tulee kertomaan aiheesta.

Muista ilmoittautua 3.10. klo 10 mennessä vapaaehtoistoiminnan koordinaattori Aliisa Lehtoselle aliisa.lehtonen@kuurojenliitto.fi tai viestillä 044 7525 261. Kun ilmoittaudut, kerro nimesi ja sähköpostiosoitteesi. Aliisa lähettää sinulle Zoom-linkin sähköpostin kautta.

Me Kuurojen Liiton seniorityöryhmä toivotamme teidät tervetulleiksi!

Lisätietoja tapahtumasta

Tapahtuman kieli / kielet:

Suomalainen viittomakieli

""

Aliisa Lehtonen

Vapaaehtoistoiminnan koordinaattori
Henkilö ei ota vastaan puheluja Henkilö ottaa vastaan tekstiviestejä Henkilö ottaa vastaan WhatsApp-viestejä, videoviestejä ja videopuheluja
Puhelinnumero: +358 44 752 5261
Henkilön vastuualue Viittomakielinen kaveritoiminta