Regionarbetets julinfo

Under jul och nyår kan du kontakta jourhavande regionarbetare om din egen närmaste regionarbetare är på semester.

Juljour

Förbundets regionarbetare jobbar under årsskiftet så här:

21.12.2020Anni-Mari Kurth, Reetta Laiho, Janita Lätti, Heli Mikkola, Juha Oksanen, Asta Tikkanen ja Iina Uhlenius
22.12.2020Anni-Mari Kurth, Reetta Laiho, Janita Lätti, Heli Mikkola, Juha Oksanen ja Iina Uhlenius
23.12.2020Anni-Mari Kurth ja Janita Lätti
28.12.2020Anni-Mari Kurth ja Juha Oksanen
29.12.2020Rita Auroila, Anni-Mari Kurth ja Juha Oksanen
30.12.2020Rita Auroila, Anni-Mari Kurth ja Mervi Nevalainen
31.12.2020Rita Auroila, Anni-Mari Kurth ja Mervi Nevalainen
4.1.2021Rita Auroila, Sirpa Kallio, Anni-Mari Kurth, Mervi Nevalainen, Juha Oksanen, Asta Tikkanen ja Iina Uhlenius
5.1.2021Rita Auroila, Sirpa Kallio, Anni-Mari Kurth, Mervi Nevalainen, Juha Oksanen, Asta Tikkanen ja Iina Uhlenius

Information om vilka regionarbetare som är på jobb finns också på regionarbetets Facebooksida och på text-tv s. 560.

Personalnyheter

Regionarbetaren Merja Branders vikariat i Södra Savolax har tagit slut. I fortsättningen sköts regionens kundarbete av regionarbetarna Janita Lätti och Juha Oksanen under den tid Susanna Helminen är tjänstledig.  På numret till Södra Savolax regionarbete 040 065 4769 (även WhatsApp) når man nu Janita Lätti fram till slutet av mars.

Iina Uhlenius fortsätter som organisationssamordnare till slutet av mars 2021.

Andra aktörers avvikande öppettider under helgerna

FPA:s tolktjänstcenter är stängt 24.12-26.12.2020, 1.1.2121 och 6.1.2021

Texttelefontjänsten som upprätthålls av  Vakka-Suomi är stängd  24-26.12.2020 och 31.12.2020-1.1.2021

Fridfull jul och gott nytt år 2021!