Längd: 02:22
Språk: Finskt teckenspråk
Vuxna E-kompisgrupper

e-Vängrupp: Vardagsglädje

Obs! Gruppen började den 4.4., men du kan fortfarande vara med!

Du vaknar på morgonen och tänker att det kommer att bli en trevlig dag. Vad ska jag göra idag? Gå på jobb, till skolan, till affären, uträtta ärenden, måla, gå ut på en promenad, till ett café för att njuta av myllret av människor? Ibland tycker man säkert också att man inte skulle orka med någonting. Varifrån skulle du få hjälp att rycka upp dig? Vad skulle vara kul att göra?

Gå med i online-vängruppen Vardagsglädje. Där kan du dela dina egna tips och få nya idéer av andra. Gruppen är avsedd för vuxna över 18 år, gruppen har plats för 6 deltagare. Gruppens sammankallare är Annukka Hiekkanen, och hon ansvarar för principerna för gruppens trygga utrymme.

Gruppen träffas följande torsdagar kl. 17:30-19:30: 4.4., 11.4., 18.4., 25.4., 2.5. och 16.5. Mötesplatsen är Zoom. Du måste alltså ha en dator eller bärbar dator för att delta. Om du inte har använt Zoom tidigare eller inte kommer ihåg hur programmet fungerar, kontakta Aliisa Lehtonen vid anmälan så ser vi hur deltagande skulle vara möjligt. Förbundet erbjuder inte utrustning för deltagande.

Mera information om evenemanget

""

Aliisa Lehtonen

Frivilligverksamhet, koordinator