Nuoret, Aikuiset Vertaistukitoiminnan kurssit, Kurssit, Leirit

Sisäkorvaistutetta käyttävien nuorten aikuisten kurssi (18-35-vuotiaille)

Haluatko saada lisää tietoa viittomakielestä ja päästä vaihtamaan ajatuksia kokemuksistasi toisten SI-nuorten kanssa? Ei haittaa, vaikka et viittoisi lainkaan – kaikki ovat kurssille tervetulleita! Kurssin järjestävät yhteistyössä Kuurojen Liitto ja Kuuloliitto. Kurssin ohjelma muodostuu ryhmämuotoisesta toiminnasta – menetelminä käytetään ryhmäkeskusteluja, alustuksia sekä pienryhmätyöskentelyä. Varaudu siis ajatuksia herättävään viikonloppuun! Ohjelmassa on myös ulkoilua lähiympäristössä ja ennen kaikkea mukavaa yhdessäoloa.

Majoittuminen tapahtuu 2 hengen huoneissa ja kurssiohjelmaan sisältyy täysihoito: aamiainen, lounas, päiväkahvit, päivällinen ja iltapala. Kurssille haetaan sähköisesti ja ilmoitus kurssivalinnoista lähetetään noin kolmen viikon kuluessa hakuajan päättymisestä.

Viihdy Kopolan kurssikeskuksessa

Kuuloliiton omistama Kopolan kurssikeskus sijaitsee Kuhmoisissa, Pirkanmaan maakunnassa. Kopolan miljöö keskellä luontoa tarjoaa rauhallisen ja kodikkaan ympäristön kurssitapahtumille. Kurssikeskus sijaitsee Ala-Karkjärven rannalla noin kilometrin päässä Kuhmoisten keskustasta. Matkaa Lahteen on 80 kilometriä, Jyväskylään 95 kilometriä ja Tampereelle 85 kilometriä. Kuhmoisissa on erinomaiset mahdollisuudet ulkoiluun ja luonnossa liikkumiseen, ja läheisyydessä on myös 18-väyläinen frisbeegolf-rata.

Sisäkorvaistutetta käyttävien nuorten aikuisten kurssi (18-35-vuotiaille)

Kopolan Kurssikeskus, Velisjärventie, Kuhmoinen, Suomi

Lisätietoja tapahtumasta

Maija Pulkkinen