Perheet Muut

Perhetapaaminen

Lämpimästi tervetuloa perhetapaamiseen sunnuntaina 12.5.2024 keskustakirjasto Oodin edessä olevaan leikkipuistoon. Järjestämme aamupäivän täynnä iloa ja yhdessäoloa meille kaikille. Ohjelmassa on hauskoja leikkejä kaikenikäisille. Tarjoamme pientä välipalaa niille lapsille ja vanhemmille, jotka ovat ilmoittautuneet etukäteen.

Tapahtuman kielet ovat suomenruotsalainen ja suomalainen viittomakieli. Olemme myös tilanneet viittomakielen tulkit (ruotsiksi ja suomeksi) perhetapaamiseen.

Päivämäärä: 12.5.2024
Aika: 10.00-12.00
Paikka: Leikkipuisto keskustakirjaston Oodin edessä, 00610 Helsinki

Tapahtuma on maksuton. Pieni välipala tarjotaan niille, jotka ovat ilmoittautuneet etukäteen.

HUOM! Säävaraus. Jos tulee myrsky tai kaatosade, perumme tapaamisen. Perumisesta tiedotetaan sähköpostitse niille perheille, jotka ovat ilmoittautuneet mukaan.

Ilmoittaudu osoitteeseen info@dova.fi viimeistään la 11.5. klo 21.00 mennessä. Ilmoittautumisen yhteydessä kerrothan, montako lasta ja aikuista perheestänne on tulossa, lasten iät sekä perheen mahdolliset ruoka-allergiat.

Nähdään sunnuntaina 12.5!

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä kolme yhdistystä: Finlandssvenska teckenspråkiga rf, DHBS rf ja Viittovat perheet ry.

Kuurojen Liitto ei vastaa muutoksista. Seuraathan järjestäjän omaa tiedotusta.

Perhetapaaminen

Oodi, Töölönlahdenkatu, Helsinki, Suomi