Pohjoismaisen kuurojen seniorien tapaamisen ilmoittautuminen avattu

Pohjoismainen kuurojen seniorien tapaaminen 2023 pidetään Rovaniemellä, Suomen pohjoisimmassa kaupungissa 11.-16.9.2023.

Luvassa on mukavaa ohjelmaa: kauniin ruska-ajan luontoretki, teemaluentoja, kulttuuriohjelmia ja ehdoton vierailu Joulupukin Pajakylässä.

Tapahtuman järjestäjä, Kuurojen Liiton aluetyöntekijä Asta Tikkanen lähettää terveisiä;

Kannattaa osallistua sen takia, että luvassa on rentoa, mukavaa ohjelmaa, on hienoa päästä pitkästä aikaa kokoontumaan Pohjoismaisten seniorien kesken. Lapin luonto on upea ja pääsemme nauttimaan siitä ihanaan ruska-aikaan. Odotan näkeväni vilkasta viittomista, naururyppyjä ja luonnon energian tankkaamista!

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen tapahtumaan on avattu ja ilmoittautuminen päättyy 10.6.2023. Pääset ilmoittautumaan oheisen linkin kautta.

Jos tarvitset apua sähköisen ilmoittautumisen kanssa, ota yhteyttä Asta Tikkaseen.

Tapahtumaan otetaan yhteensä 80 osallistujaa.

Jos kaikki paikat tulevat täyteen, on mahdollista ilmoittautua jonotuslistalle. Silloin tulee ilmoitus, että ”tapahtuma täynnä. Haluatko ilmoittautua jonotuslistalle.” Jos ilmoittautuu jonotuslistalle, on hyvä tarkkailla sähköpostia, koska sinne tulee ilmoitus ja pyyntö täyttää ilmoittautumislomake tarkemmin jos paikkoja vapautuu.