Digiohjaus

Yhteiskunnan palvelut painottuvat yhä enemmän verkkoon. Haluamme, että viittomakieliset pysyvät tässä kehityksessä mukana. Tätä varten meillä on digiohjaajia, jotka neuvovat tietotekniikan käytössä.

Digiohjaajat neuvovat ja kouluttavat

Haluatko tietää, miten soitetaan videopuhelu älypuhelimella tai tabletilla? Eikö videon lähettäminen WhatsAppissa onnistu? Kuurojen Liiton digiohjaajat ovat tukenasi! He antavat henkilökohtaista neuvontaa ja opastusta älylaitteiden käytössä ja verkkoasioinnissa. He järjestävät myös ryhmätoimintaa ja koulutusta.

Myös muut Kuurojen Liiton aluetyöntekijät voivat neuvoa tietotekniikan käytössä tai ohjata sinut eteenpäin henkilölle, joka osaa auttaa.

Kuurojen Liiton digiohjaajat

Heli Mikkola

Aluetyöntekijä
Henkilö ottaa vastaan puheluja Henkilö ottaa vastaan tekstiviestejä Henkilö ottaa vastaan WhatsApp-viestejä, videoviestejä ja videopuheluja
Puhelinnumero: +358 400 476 127
Henkilön vastuualue Palveluohjaus Digiohjaus

David Barber

Aluetyöntekijä
Henkilö ei ota vastaan puheluja Henkilö ottaa vastaan tekstiviestejä Henkilö ottaa vastaan WhatsApp-viestejä, videoviestejä ja videopuheluja
Puhelinnumero: +358 50 595 1842
Henkilön vastuualue Digiohjaus

Alueellista tukea vapaaehtoisilta vertaisohjaajilta

Vertaisohjaus on vapaaehtoisten antamaa digitukea. Oman alueesi vertaisohjaaja neuvoo sinua puhelimen, tabletin ja tietokoneen käytössä. Hän näyttää, miten voit asentaa ja käyttää erilaisia sovelluksia, ja ohjaa sähköisten palvelujen käytössä.

Haluan digiohjausta

Täytä lomake, niin olemme sinuun yhteydessä!

Digiohjaus tiedottaa