Kuurojen Liiton chatpalvelu lopettaa

Kuurojen Liiton verkkosivujen chatpalvelu lopetetaan toukokuun viimeisenä päivänä. Chatpalvelun tilalle suunnitellaan muita yhteydenottotapoja.

Kuurojen Liiton verkkosivujen chatpalvelu on ollut toiminnassa vajaat kaksi vuotta. Chatpalvelu on auki arkisin ma-pe klo 9-15. Chatin löytää Kuurojen Liiton verkkosivujen oikeasta alakulmasta oranssia palloa klikkaamalla.

Chatpalvelussa on myös mahdollista olla videoyhteydessä asiakaspalvelijaan, jolloin asiansa voi hoitaa myös viittomakielellä.

Chatpalvelun käyttöaste on ollut hyvin matala ja videoyhteyksiä on ollut vain muutamia parin vuoden aikana, siksi Kuurojen Liitto on päättänyt lopettaa chatpalvelun.

Chatpalvelun tilalle suunnitellaan muita yhteydenottotapoja. Näistä tietoa myöhemmin. Mikäli sinulla on ehdotuksia tai ideoita, laita meille viestiä palautelomakkeen kautta tai voit esittää ideasi chatin kautta vielä tämän kuun loppuun asti.