Tekstitys: Suomi

Katsaus kuurojen seniorien kulttuuritapahtumaan

Kesästä nautiskellessa on mukava muistella hetki sitten Tampereella pidettyä kuurojen seniorien kulttuuritapahtumaa. Keitä kaikkia siellä oli? Montako esitystä siellä oli? Mitä ihmiset pitivät tapahtumasta?

Lämpimiä halauksia. Lukuisia kuulumistenvaihtoja. Mainioita muisteloja. Nämä olivat Tampereella 16.-17.6.2023 vietetyn seniorien kulttuuritapahtuman olennaisimpia rakennuspalikoita. Toki seurustelun ohella nautittiin myös lavaesityksistä.

Tänä vuonna seniorien kulttuuritapahtumassa oli 10 lavaesitystä. Onko 10 esitystä vähän vai paljon? Haastattelimme aiheesta Kuurojen Liiton kulttuurituottajaa Teemu Lipasti-Sjöroosia sekä esiintyjiä Lea Mäkelää ja Taina Määttää.

Järjestelytoimikunnan edustaja Helena Lindgren-Järventausta kertoi myös tapahtuman taustavalmisteluista ja -työstä.

Katso oheinen uutisvideomme seniorien kulttuuritapahtumasta.

Lisäksi muistutamme katsomaan kuvat seniorien kulttuuritapahtumasta aiemmasta uutisestamme sekä Kuurojen Liiton somesta. Linkit näihin löydät uutisen vierestä.