Juhlat

Verkkobileet 2021

Verkkobileet tulee taas!

Syyskuun viimeisellä viikolla 20.-26.9. vietetään kansainvälistä kuurojen viikkoa. Kuurojen Liitto juhlistaa viikkoa pe 24.9. klo 18–20 lähettämällä viihteellisen juhlalähetyksen suorana osoitteessa: www.kuurojenliitto.fi.

Verkkobileet järjestetään jo kahdeksatta kertaa ja luvassa on mahtava kaksituntinen täynnä viihdettä, asiaa ja yllätyksiä!

Bileistä onkin muodostunut jo perinne, ja lähetystä katsotaan juhlatunnelmissa kotikatsomoissa ja kuurojenyhdistyksillä. Järjestä sinäkin oma bilekatsomo vaikka ystäväporukan kanssa!

Ohjelmassa tänä vuonna mm. sketsejä, tanssia ja mielenkiintoisia haastatteluja. Luvassa myös huikea esitys, kun räppari Joacim ja Pikku Kakkosestakin tuttu Juha-Miguel Peltomaa vetävät yhteisrapin. Lisäksi Huitous tekee paluun!

Verkkobileet juontaa huikea duo Nelli-Sofia Tarvajärvi ja Robin Hänninen.

Suora verkkolähetys.

Verkko-osoite: https://kuurojenliitto.fi/

Lisätietoja tapahtumasta

Tapahtuman kieli / kielet:

Suomalainen viittomakieli, Suomenruotsalainen viittomakieli, Suomi, Ruotsi