Aikuiset Nuorisotyön tapahtumat Nuokkarit, Nuorisopäivät, nuoret, coda

Valtakunnalliset viittomakieliset nuorisopäivät 2023 (18-35-vuotiaille)

Viittomakielisten valtakunnalliset nuorisopäivät eli tuttavallisemmin Nuokkarit järjestetään ensimmäistä kertaa CODA yhdistyksen kanssa Keski-Suomen järvimaisemissa. Kannonkoskella sijaitseva Piispalan nuorisokeskuksessa tekemisen mahdollisuudet ovat laajat. Nuokkareiden suunnittelut ovat vielä kesken, lisätietoja on tulossa syksymmällä.

Nuokkareissa nuorten ääni pääsee kuuluviin nuorisokokouksessa, jossa yhdistysten edustajat pääsevät vaikuttamaan nuorisotyöhön ehdottamalla kehitysideoita tai esittää kysymyksiä nuorisotyöstä. Nuorisokokouksen jännittävin osuus on nuorisotoimikunnan 2024 valinta!

Voit osallistua nuorisokokoukseen edustajana, jos olet 16 – 30 vuotias ja toimit joko nuortenkerhon, kuurojen yhdistyksen tai oppilaskunnan edustajana. Jos et ole edustaja, voit seurata nuorisokokousta ulkopuolisena, ehkä sinusta tulee nuorisotoimikunnan jäsen tai jopa puheenjohtaja!

Osallistumishintaan sisältyy yhteiskyyti. Yhteiskuljetuksessa rajoitettu paikkamäärä! Nopeimmat pääsevät kyytiin.

Yhteiskyydin reitti ja lähtöajat:
perjantaina 20.10. Tampereen rautatieasema klo n.15-Jyväskylä matkakeskus klo n.17-Kannonkoski
sunnuntaina 22.10. Kannonkoski 12 lähtö-Jyväskylä matkakeskus klo n. 13.30- Tampere n.15.30

Valtakunnalliset viittomakieliset nuorisopäivät 2023 (18-35-vuotiaille)

Nuorisokeskus Piispala, Kurssitie, Kannonkoski, Suomi

Lisätietoja tapahtumasta

Monika Hämälä

Nuorisosihteeri
Henkilö ei ota vastaan puheluja Henkilö ottaa vastaan tekstiviestejä Henkilö ottaa vastaan WhatsApp-viestejä, videoviestejä ja videopuheluja
Puhelinnumero: +358 44 741 7254
Henkilön vastuualue Nuorisotyö Leirit