Pian juhlitaan kansainvälistä kuurojen viikkoa ja viittomakielten päivää

Syyskuun viimeisellä viikolla juhlitaan jälleen kansainvälistä kuurojen viikkoa maailmanlaajuisesti erilaisten tapahtumien merkeissä. Suomessa viikko huipentuu Verkkobileisiin!

Kuurojen maailmanliitto WFD on antanut tämän vuoden teemaksi Sign up for Sign Language Rights, joka on vapaasti käännettynä ”Viito viittomakielen oikeuksien puolesta”.

Maanantaina 23.9. juhlitaan kansainvälistä viittomakielten päivää!

Viikon loppupuolella perjantaina 27.9. Suomessa juhlitaan suorana lähetettävien Verkkobileiden parissa! 🥳 Näihin bileisiin ovat kaikki tervetulleita, joten nähdään linjoilla kello 18:00! Äläkä unohda eväitä.

Luvassa on mahtava kaksituntinen täynnä viihdettä, asiaa ja yllätyksiä, tervetuloa mukaan juhlimaan kanssamme.

Ilmoita tapahtumasi meille!

Vietetään juhlaviikkoa yhdessä! Jos yhdistyksenne, kerhonne tai työpaikkanne huomioi kansainvälisen kuurojen viikon jollakin tavalla tai tapahtumalla, kertokaa meille – me kerromme muillekin! Ilmoita tapahtumatietosi meille lomakkeella: https://kuurojenliitto.fi/tapahtumalomake/