Tekstitys: Ei tekstitystä

Nyt juhlitaan kansainvälistä kuurojen viikkoa!

Kansainvälistä kuurojen viikkoa juhlitaan syyskuun viimeisellä viikolla maailmanlaajuisesti erilaisten tapahtumien merkeissä. Suomessa viikko huipentuu Verkkobileisiin!

Kansainvälisen kuurojen viikon 18.-24.9. ytimessä on maailman kuurojen yhteenkuuluvuus ja solidaarisuus sekä tämän vahvan yhteisöllisyyden juhlistaminen yhdessä muun maailman kanssa.

Kuurojen maailmanliitto WFD on antanut tämän vuoden teemaksi A World Where Deaf People Everywhere Can Sign Anywhere! eli vapaasti käännettynä ”Maailma, jossa kuurot voivat viittoa missä tahansa!”

Verkkobileet 10 vuotta!

Perjantaina 22.9. tykitetään eetteriin Verkkobileet, joita vietetään nyt jo 10 kertaa! 🥳 Näitä bileitä ei kannata missata, joten asemoi itsesi kuvaruudun äärelle popparikulhon kanssa kello 18:00! Luvassa on mahtava kaksituntinen täynnä viihdettä, asiaa ja yllätyksiä, tervetuloa mukaan juhlimaan kanssamme. Lähetyksen löydät Kuurojen Liiton verkkosivuilta ja YouTube-kanavalta.

Viittomakielten päivä

Lauantaina 23.9. juhlitaan lisäksi YK:n julistamaa kansainvälistä viittomakielten päivää!  Juhlapäivän kunniaksi Valkea talo valaistaan siniseksi.