Tekstitys: Suomi
Kieli: Suomalainen viittomakieli
Aikuiset E-kaveriryhmät

e-Kaveriryhmä miehille

Huom! Ryhmä käynnistyi 4.4., mutta vielä ehdit mukaan!

Kuurojen Liiton kaveritoiminnassa on nyt uusi ryhmä, tämä ryhmä on pelkästään miehille. Jos olet yli 18-vuotias ja haluat jutella muiden kanssa verkossa, voit hakea mukaan. Ryhmässä voidaan keskustella mistä tahansa aiheesta. Tässä ryhmässä kokoonkutsujana toimii Teemu Kuusisto, joka vastaa ryhmän turvallisen tilan periaatteista.

Ryhmä kokoontuu seuraavina torstai-iltoina klo 18.30-20.30: 4.4., 11.4., 18.4., 25.4., 2.5., ja 16.5.

Kokoontumispaikkana toimii Zoom. Sinulla on siis oltava tietokone tai kannettava, jotta voit osallistua. Mikäli et ole ennen käyttänyt Zoomia tai et muista, miten se toimii, olethan yhteydessä Aliisa Lehtoseen ilmoittautumisen yhteydessä niin katsotaan miten osallistuminen olisi mahdollista. Liitto ei toimita laitteita osallistumista varten.

Lisätietoja tapahtumasta

""

Aliisa Lehtonen

Vapaaehtoistoiminnan koordinaattori