Kesto: 02:19
Tekstitys: Suomi
Kieli: Suomalainen viittomakieli
Webinaarit totuus- ja sovintoprosessi, historian vääryydet

Totuus- ja sovintoprosessi: webinaari

Tervetuloa mukaan kaikille avoimeen webinaariin, jossa esitellään yhdistyskiertueen tuloksia sekä prosessin seuraavia askelia.

Tilaisuudessa keskiviikkona 12.10.2022 klo 13-16 esitellään Kuurojen Liiton keväällä toteuttaman yhdistyskiertueen tulokset sekä julkaistaan järjestöjen yhteinen ”tiekartta”, johon on koottu tavoitteita ja kriteereitä viittomakielisten totuus- ja sovintoprosessia koskien. Ohjelman lopussa on mahdollisuus keskustelulle ja kysymyksille. Kysymyksiä voi myös lähettää etukäteen: viestinta@kuurojenliitto.fi

Etukäteisilmoittautumiset vaaditaan. Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä 10.10. mennessä.

Tilaisuus järjestetään Zoom-alustalla, ja seminaarin kielinä ovat suomalainen ja suomenruotsalainen viittomakieli sekä suomi ja ruotsi. Lähetämme ennen tilaisuutta linkin kaikille ilmoittautuneille.

Tilaisuudesta tulee tallenne, joka on katsottavissa Kuurojen Liiton kotisivuilla kahden viikon ajan.

Lisätietoja tapahtumasta

Laura Pajunen

Johtaja
Henkilö ottaa vastaan puheluja Henkilö ottaa vastaan tekstiviestejä Henkilö ottaa vastaan WhatsApp-viestejä, videoviestejä ja videopuheluja