Kaikenikäiset Kulttuuritapahtumat kulttuuripäivät

31. Kuurojen valtakunnalliset kulttuuripäivät

Tapahtuma toteutetaan nyt 31. kerran, järjestäjinä ovat Kuurojen Liiton kulttuurituotanto yhdessä Pohjois-Karjalan Kuurot ry:n kanssa.

Kuurojen yhdistykset, koulut, kuurot, huonokuuloiset ja kuulevat ensi- ja äidinkieleltään viittomakieliset voivat osallistua kulttuuripäiville kilpailijoina eri taidelajeissa, kuten lavaesitys-, kuvataide-, käsityö- ja valokuvaustaidesarjoissa. Lisätietoa ilmoittautumisista eri kilpailusarjoihin löydät kulttuuripäivien www-sivulta. Toivomme, että yhdistykset ja koulut kertovat tästä mahdollisuudesta jäsenilleen ja oppilailleen, jotta saamme monipuolisia ja elämyksellisiä kulttuuriesityksiä tapahtumaamme.

Tarkemmat tiedot tapahtumasta julkaistaan vuodenvaihteen jälkeen, muistakaa merkitä ajankohta kalenteriinne nyt jo! Ilmoittautumiset kilpailuihin ja oheistapahtumiin käynnistyvät alkutalvella 2022 ja ilmoittautuminen onnistuu täyttämällä ilmoittautumislomake kulttuuripäivien www-sivulla.

Kuurojen valtakunnalliset kulttuuripäivät ovat samalla järjestöjen ja erilaisten tahojen verkostoitumistapahtuma sekä ajankohtaisten aiheiden keskustelupaikka. Tapahtuma houkuttelee runsaasti kävijöitä ja monena vuonna jopa kolmannes Suomen kuurojen yhteisöstä on ollut mukana. Kulttuuripäivät on ikärajaton tapahtuma. Kaikenikäiset kuurot, huonokuuloiset ja kuulevat ovat tervetulleita mukaan, sillä tapahtumaa tulkataan myös puheelle.

Tule mukaan nauttimaan viittomakielisistä esityksistä, taiteesta, yhdessäolosta, keskusteluista, herkullisesta ruuasta, monipuolisesta toiminnasta ja kauniista Joensuusta viikonlopun ajan!

Lisätietoja tapahtumasta

Yhteyshenkilö: