Kesto: 0:40
Ei tekstitystä
Kulttuuritapahtumat

Verkkobileet 2023

Kansainvälistä kuurojen viikkoa juhlistetaan vuoden parhailla bileillä, eli verkkobileillä! Juhlahetki on perjantaina 22.9. klo 18.00!

Verkkobileet järjestetään tänä vuonna kymmenettä kertaa, eli luvassa on upea All Stars -juhlalähetys. Kahteen tuntiin mahtuu paljon viihdettä, asiaa ja yllätyksiä! Ohjelmassa tänä vuonna mm. aiempien vuosien suosikkeja, mielenkiintoisia haastatteluja ja kilpailuja. Tervetuloa mukaan juhlimaan kanssamme.

Kymmenvuotista taivalta on syytäkin juhlia, joten järjestä sinäkin oma bilekatsomo vaikka ystäväporukan, perheen tai kuurojenyhdistyksen kanssa! Lähetystä seurataan sekä Suomessa, että ympäri maailman.

Bileiden kielinä on suomalainen ja suomenruotsalainen viittomakieli sekä suomi ja ruotsi. Lisäksi järjestämme kirjoitustulkkauksen erillisellä linkillä.

Verkkobileiden tallenne julkaistaan myöhemmin Viittomakielisessä kirjastossa. Kaikki edellisvuosien bileet löydät TÄSTÄ.

Suora verkkolähetys.

Verkko-osoite: https://kuurojenliitto.fi/

Lisätietoja tapahtumasta

Tapahtuman kieli / kielet:

Suomalainen viittomakieli, Suomenruotsalainen viittomakieli, Suomi