Tekstitys: Suomi
Muut

Kuurojen Liitto Pride 2024 -tapahtumassa

Kuurojen Liitto on taas tänä vuonna Pride-tapahtuman yhteisökumppani! 🏳️‍🌈

Olemme mukana Helsinki Pride-marssilla lauantaina 29. kesäkuuta ja liitolla on oma kulkueosio, johon toivotamme viittomakieliset tervetulleiksi!

Ohjeet Kuurojen Liiton mukana marssimiseen:

Kokoonnumme marssille lähtemistä ennen Senaatintorilla, jonne kulku käy Unioninkadulta. Kuurojen Liitto on sijoitettu blokkiin numero 6, johon kuuluu yhteensä 15 eri yhdistystä ja organsaatiota. Olemme blokissa neljäntenä Vanhusasiainvaltuutetun takana. Kuva Senaatintorin järjestelyistä ja Kuurojen Liiton sijainnista alla (klikkaa isommaksi). Blokit ovat järjestäytyneet viime vuodesta poiketen Snellmaninkadun puolelle.

Kulkue lähtee liikkeelle klo 12 (blokki 6 noin 12:50), mutta kulkueosallistujia pyydetään tulemaan Senaatintorille klo 11 mennessä.

Kulkueen aikataulu

• Klo 10:30 MILK DJs’ aloittavat soiton Senaatintorilla
  • Klo 11 NikoLa ja Jamie McDonald aloittavat tapahtuman juonnon.
  • Klo 11:45 Liikenne suljetaan ja kadut Senaatintorin ympäriltä aidoitetaan. Kulku Snellmaninkadun ja Aleksanterinkadun puolelta suljetaan.
  • Klo 12 Kulkueen kärki lähtee torilta
  • Klo 13 Kulkueen kärki saapuu Kaivopuistoon
  • Klo 14 Viimeinen rekka nro 14 lähtee torilta
  • Klo 15 Viimeinen rekka saapuu Kaivopuistoon
  • Klo 13–20 Helsinki Pride -puistojuhla Kaivopuistossa

Kävelyreitti

Kävelyreitin pituus on noin 2,8 km. KATSO KUVA

Kulkue kulkee reittiä: Senaatintori > Aleksanterinkatu > Mannerheimintie > Pohjoisesplanadi > Fabianinkatu > Eteläinen Makasiinikatu > Kasarmikatu > Neitsytpolku > Kaivopuisto.

Kulkueeseen on mahdollista liittyä myös matkan varrelta. Reitin varrelta löytyy kolme esteetöntä liittymiskohtaa. Kulkueen esteettömyystiedot löytyvät täältä.

Katso tarkemmat tiedot kulkueesta ja sitä seuraavasta puistojuhlasta Helsinki Priden sivuilta.

Seuraa Facebookissa tapahtumaa: Kuurojen Liitto Helsinki Pride -marssilla.

Yhteyshenkilömme Helsinki Pride-marssilla on Ville Anttila (0445250110).
Voit ottaa häneen yhteyttä, jos on kysyttävää 🙂

Kuva: Vuoden 2023 Pride -tapahtuman tunnelmia.

Kuurojen Liitto Pride 2024 -tapahtumassa

Senaatintori, Helsinki, Suomi

Lisätietoja tapahtumasta

""