Verohallinto tiedottaa: Uusi yhteydenottokanava kuuroille
Verohallinto on julkaissut ohjeen henkilöille, joille puhelinpalvelu ei ole saavutettava.
Kuulo- tai puhevammaiset voivat ottaa Verohallintoon yhteyttä lähettämällä yhteydenottopyynnön sähköpostitse. Näin asia saadaan vireille. Yhteydenoton perusteella Verohallinnon virkailija voi avata viestitoiminnon OmaVerossa, jossa asian käsittely jatkuu tietoturvallisesti.
Jos sinulla on tulkkipäätös, voit myös soittaa Verohallintoon Kelan tulkkauspalvelun välityksellä.
Tukea veroasioiden hoitamiseen saat jatkossakin vero.fi-sivustolta ja chattibotti Virtaselta, joka osaa vastata yleisimpiin veroasioita ja OmaVeroa koskeviin kysymyksiin. Virtanen on käytettävissä sekä OmaVerossa että vero.fi-sivustolla.
Lisätietoja TÄSTÄ.