Vammaiskumppanuus hakee ohjelmasuunnittelijaa

Vammaiskumppanuus tekee työtä vammaisten ihmisten ihmisoikeuksien edistämiseksi jäsentensä, kahdeksan suomalaisen vammaisjärjestön kanssa. Mukana on myös Kuurojen Liitto.

Vammaiskumppanuusohjelmassa toteutetaan hankkeita yhteistyössä kehitysmaiden vammaisjärjestöjen kanssa, tehdään kehityspoliittista vaikuttamistyötä ja tarjotaan asiantuntijapalveluita vammaisten ihmisoikeuksista ja vammaisinkluusiosta. Työ pohjaa YK:n yleissopimukseen vammaisten henkilöiden oikeuksista.

Vammaiskumppanuus etsii nyt OHJELMASUUNNITTELIJAA  toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen:

Ohjelmasuunnittelija vastaa itsenäisesti Vammaiskumppanuusohjelman valtavirtaistamistyöstä, jonka tavoitteena on tukea kehitysyhteistyön toimijoita ottamaan vammaiset ihmiset huomioon omassa työssään. Ohjelmasuunnittelija myös osallistuu koko Vammaiskumppanuusohjelman kehittämiseen.  Tehtävän hoito edellyttää mahdollisuutta matkustamiseen, kunhan pandemiatilanne helpottaa.

Toivomme sinulta:

• kehitysyhteistyön hankehallinnon ja ohjelmallisen kehitysyhteistyön monipuolista osaamista
  • ihmisoikeusperustaisen kehitysyhteistyön osaamista
  • vammaiskysymysten tuntemusta, erityisesti suhteessa kehityskysymyksiin
  • hyviä yhteistyötaitoja
  • itsenäistä työotetta ja kykyä organisoida laaja työkenttä niin, että langat pysyvät käsissä
  • kokemus kouluttamisesta ja koulutussuunnittelusta katsotaan eduksi
  • erinomaista suomen ja englannin suullista ja kirjallista osaamista
  • omakohtainen kokemus vammaisuudesta katsotaan eduksi.

Tarjoamme

• merkityksellisen työn ihmisten yhdenvertaisuuden edistämiseksi
  • monipuolisen tehtäväkentän, jossa pääset kehittämään myös omaa osaamistasi
  • innostavan työyhteisön toimistollamme Sörnäisissä.

Noudatamme sosiaalialan järjestöjen työehtosopimusta. Tällä hetkellä työtä tehdään paljon etänä, mutta myös toimistolla on turvalliset olosuhteet, sillä meillä on omat työhuoneet. Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Anja Malm 3. ja 4.8. kello 10–12, puh. 045 258 7557.

Pyydämme toimittamaan lyhyet, vapaamuotoiset hakemukset, CV:n ja palkkatoivomuksen sähköpostilla: anja.malm@vammaiskumppanuus.fi viimeistään 8.8.

Aloitus tehtävässä mielellään mahdollisimman pian.