Kuurojen Liitto hakee viittomakielen tulkin sijaista

Hakijalta edellytetään vähintään ammattikorkeakoulutasoista tulkkikoulutusta ja riittävää kokemusta alalta.

Liiton tulkkitiimiin haetaan

VIITTOMAKIELEN TULKIN SIJAISTA

Ensisijaisina työkielinä ovat suomi ja suomalainen viittomakieli, muu kielitaito (suomenruotsalainen viittomakieli, ruotsi, englanti) katsotaan eduksi.

Tehtävään sisältyy tulkkauksen lisäksi tulkkausten välitystä, koordinointia sekä toiminnan kehittämistä. Jos olet palveluhenkinen, oppimishaluinen, joustava ja avoin, etkä kaihda nopeasti muuttuvia tilanteita, voimme tarjota mielenkiintoisen ja haastavan työn.

Sijaisuus alkaa 16.8.2021 ja päättyy 31.12.2022 tai sopimuksen mukaan, työpaikkana liiton keskustomisto Helsingin Haagassa. Palkkaus Sosiaalialan järjestöjen työehtosopimuksen mukainen, sijoittuen palkkaluokkaan 5. Vapaamuotoiset hakemukset ja CV toimitettava viimeistään 16.6.2021.

Haastattelut pyritään järjestämään viikolla 25.