Tekstitys: Ei tekstitystä

Tuki Ukrainan kuuroille

Kuurojen Liittoon on tullut runsaasti kysymyksiä, kuinka Ukrainan kuuroja voisi tukea tässä kriisitilanteessa. Voit antaa tukea WFD:n kautta.

Kuurojen maailmanliitto (WFD) on avannut keräyksen, jonka tuotto menee heidän jäsenliitolleen Ukrainaan (The Ukrainian Society of the Deaf). Tukea voidaan jakaa myös Ukrainan naapurimaiden kuurojen liitoille, jotka ovat mukana vastaanottamassa kuuroja pakolaisia Ukrainasta.

Pääset tästä Kuurojen maailmanliiton tukisivulle, jossa voit valita lahjoitussumman (5 €, 25 €, 50 €, 100 € tai haluamasi summa).

Seuraavalla sivulla täytetään lahjoittajan tiedot ja sen jälkeen siirrytään lahjoitustapaan. Voit tehdä lahjoituksen yleisimmillä luottokorteilla tai iDEAL-maksupalvelun kautta, mikäli sinulla on se käytössä.