Töitä tarjolla kuurojen viittomakielisten lomajaksoilla!

Yhteistyökumppanimme Solaris-Lomat ry järjestää 2 kertaa vuodessa tuettuja lomia kuuroille viittomakielisille ja eri ikäryhmille. Lomille etsitään nyt vertaisohjaajia.

Vuonna 2022 järjestetään kaksi tuettua lomaa:

15.-20.8.2022 Lehmirannassa (Salo)
23.-28.12.2022 Vesileppiksessä (Leppävirta).

Kuurojen Liitto etsii KAHTA VERTAISOHJAAJAA (mies ja nainen) molempiin kuurojen lomaryhmiin.

Hakuehdot:

Olet yli 18-vuotias, oma-aloitteinen ja omaat hyvät sosiaaliset taidot.

Palkka ja työaika:

Palkan, päivärahat ja matkakulut maksavat Solaris-Lomat ry. Palkka on 77,13 €/päivä, yhteensä 462,78 €/henkilö.

Työpäivä on yleensä klo 9.00-20.00.

Tehtävät:

Vertaisohjaaja vastaa kuurojen lomaryhmästä ja huolehtii, että jokainen lomalainen saa tietoa siitä, mitä lomapaikassa tapahtuu. Vertaisohjaajat saavat vetää myös omaa ohjelmaa, jos aikaa löytyy kurssipaikan lomaohjelmien välistä. Suosittuja ovat olleet omat tietovisat ja bingo!

Vertaisohjaaja ei ole henkilökohtainen avustaja, mutta auttaa pienissä asioissa, jos voi.  Vertaisohjaaja toimii myös ulkoilu- ja saunakaverina sekä kuuntelee lomailijan ajatuksia.

Lisätietoja:

Maija Pulkkinen 0505488166 tai maija.pulkkinen@kuurojenliitto.fi

Hae töihin mukavaan työympäristöön! Paikat täytetään heti, kun sopivat hakijat löytyvät.