Kuurojen Liitto mukana tekemässä Auttamisesta Arkea

Avuntarve Suomalaisessa yhteiskunnassa on kasvanut ja jatkaa kasvamistaan. Samaan aikaan ihmisten arjessa mukana toimivat kansalaisjärjestöt kokevat toimintansa rahoituksessa yhä useampia epävarmuustekijöitä. Kuurojen Liitto on liittynyt mukaan AuttamisestaArkea.fi -lahjoituspalveluun, jonka toiminnan missio on tehdä Auttamisesta Arkea, valinta kerrallaan.

AuttamisestaArkea.fi lahjoituspalvelusta löytyy monia erilaisia lahjoituskohteita

Palvelun avulla yritykset ja yksityiset ihmiset voivat laittaa hyvän kiertämään osallistamalla ystävät tai asiakkaat mukaan lahjoituskohteiden valintaan. Kun näet Auttamisesta Arkea -merkin, tiedät kyseisen tahon osallistuvan hyvän tekemiseen yhteiskunnassamme

AuttamisestaArkea.fi -lahjoituspalvelu on tärkeä väline yhteiseen auttamistyöhön sekä yhteiskunnan kehittämiseen. Palveluun osallistuminen mahdollistaa yhteistyökumppaneille laajan näkyvyyden sekä vahvistaa resursseja monialaisessa hyväntekemisessä.

Yhteisellä missiolla on mukana mm. seuraavat kansalaisjärjestöt:

• A-klinikka säätiö
  • Aivovammaliitto