Vaahtokarkki nuotiolla tikun nokassa.

Kuurojen Liitto hakee työntekijöitä vuoden 2023 leireille

Kuurojen Liiton nuorisotyö järjestää kotimaisia ja kansainvälisiä lasten ja nuorten leirejä, joille haemme nyt työntekijöitä!

Lasten ja nuorten leirit on suunnattu eri ikäryhmille 7-vuotiaista 30-vuotiaisiin. Leirit pidetään pääasiassa eri puolilla Suomea mutta kansainvälisiä leirejä järjestetään myös ulkomailla.

Kaikkien tapahtumien kieli on pääosin suomalainen viittomakieli. Kansainvälisten leirien aikana käytetään kansainvälistä viittomista.

Haemme nyt viittomakielisiä työntekijöitä leireille sekä viittomakielisiä vapaaehtoistyöntekijöitä vain ulkomailla pidettäville kansainvälisille leireille.

Nuorisotyön vetäjien työnkuvaan kuuluvat mm.

• Lasten turvallisuudesta huolehtiminen
  • Ohjelmien suunnittelu
  • Yhteistyö
  • Kansainvälisille leireille vetäjiltä toivotaan hyvää kielitaitoa pystyäkseen toimimaan esim. hätätilanteessa ja tukeakseen suomalaisia osallistujia tarpeen tullessa

Vetäjälle tärkeitä ominaisuuksia ovat viittomakielisen kulttuurin tuntemus ja hyvänä roolimallina toiminen.

Täytä oheinen työnhakulomake ja liitä mukaan ansioluettelo (CV). Ansioluettelin voit toimittaa myös erikseen sähköpostin liitteenä nuorisosihteeri Juha Vahteralle.

Täytämme paikat heti sopivien henkilöiden löydyttyä, joten jätäthän hakemuksesi pian!

Lisätietoja leireistä saat tarvittaessa nuorisosihteeri Juha Vahteralta.