Kuurojen Liiton logo

Kuurojen Liitto hakee nuorisosihteerin sijaista

Kuurojen Liitto ry on valtakunnallinen kuurojen etu-, asiantuntija- ja palvelujärjestö.

Etsimme Helsinkiin määräaikaiseen työsuhteeseen

NUORISOSIHTEERIN SIJAISTA

Nuorisosihteeri vastaa liiton nuorisotoiminnasta ja suunnittelee, koordinoi ja toteuttaa viittomakielisille lapsille ja nuorille leirejä ja kursseja. Nuorisosihteeri kehittää liiton nuorisotoimintaa ja toimii pohjoismaisten ja kansainvälisten leirien yhteyshenkilönä. Lisäksi hän tiedottaa ja vastaa verkostoyhteistyöstä, kuten Kuurojen Liiton nuorisotoimikunnan kokouksista.

Tehtävien hoitaminen edellyttää soveltuvaa koulutusta ja kokemusta nuorisotyöstä ja koordinoivista tehtävistä, viittomakielisen yhteisön tuntemusta, hyviä vuorovaikutustaitoja, hyvää viittomakielen ja suomen kielen taitoa, tiedotustaitoja nykyaikaisia medioita hyödyntäen sekä kykyä verkostoitua yhteistyökumppaneiden kanssa. Muiden kielten osaaminen katsotaan eduksi. Työ edellyttää matkustamista koronarajoitteet huomioon ottaen.

Palkka määräytyy sosiaalialan järjestöjä koskevan työehtoehtosopimuksen mukaan. Määräaikainen työsuhde on ajalle tammi-maaliskuu 2021 tehtävän haltijan hoitaessa muuta työtehtävää.

Vapamuotoinen hakemus ja ansioluettelo (ei todistuksia) lähetetään viimeistään ma 14.12.2020 osoitteessa: https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?d7618902

Haastattelut järjestetään joulukuussa ja voidaan aloittaa jo ennen hakuajan päättymistä.