Kuurojen Liitto hakee aluetyöntekijää

Kuurojen Liitto on viittomakielisten kuurojen etu-, asiantuntija- ja palvelujärjestö. Nykyisen aluetyöntekijän siirtyessä eläkkeelle Kuurojen Liitto hakee Jyväskylän toimipisteeseen aluetyöntekijää ajalle 1.9.2020-31.3.2021.

Aluetyöntekijän työtehtäviin kuuluvat viittomakielinen palveluohjaus, neuvonta ja tuki kaikenikäisille sekä alueellinen vaikuttamistyö (Keski-Suomi ja lähialueet). Tehtävänä on myös tarjota viittomakielisen järjestötoiminnan neuvontaa Kuurojen Liiton jäsenyhdistyksille ja niiden ryhmätoiminnoille sekä muille viittomakielisille vertaisryhmille. Aluetyöntekijä osallistuu erikseen sovittaessa Kuurojen Liiton sopeutumisvalmennustoiminnan kurssityöhön.

Hakijalta odotamme:

• korkeakoulututkintoa tai tutkintoa soveltuvalta alalta
  • hyviä vuorovaikutus-, yhteistyö- ja viestintätaitoja
  • kokemusta sosiaali- ja järjestötoiminnassa toimimisesta. Kokemus terapia- päihde- tai mielenterveystyöstä katsotaan eduksi.
  • erinomaista suomalaisen viittomakielen taitoa sekä vahvaa suomen kielen kirjallista osaamista
  • muun viittomakielen, ruotsin ja/tai englannin kielen taito luetaan eduksi
  • vastuullinen työote ja valmius satunnaisiin ilta- ja viikonlopputöihin
  • kykyä työskennellä joustavasti ja itsenäisesti

Tehtävä täytetään rahoitusehdolla 100% työajalla. Palkka määräytyy sosiaalialan järjestöjä koskevan työehtosopimuksen mukaan. Aloitus 1.9.2020 tai sopimuksen mukaan.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen tulee jättää sähköisesti viimeistään sunnuntaina 9.8.2020 klo 23:59: https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?3c51edc6

Työhaastattelut pyritään järjestämään alkuviikolla 34.