Kuurojen Liiton logo

Kuurojen Liitto etsii kulttuurituottajan sijaista

Kuurojen Liitto on viittomakielisten kuurojen etu-, asiantuntija- ja palvelujärjestö.

Etsimme Helsinkiin määräaikaiseen työsuhteeseen

KULTTUURITUOTTAJAN SIJAISTA

Kulttuurituottaja ideoi, tuottaa ja koordinoi viittomakielisiä kulttuuritapahtumia ja -palveluja, tiedottaa niistä sekä konsultoi kulttuurikumppaneita viittomakielisiä kuuroja koskevissa saavutettavuusasioissa.

Vaativien tehtävien hoitaminen edellyttää soveltuvaa koulutusta ja kokemusta kulttuuri- ja taidealasta, viittomakielisen yhteisön tuntemusta, hyvää viittomakielen ja suomen kielen taitoa, tiedotustaitoja nykyaikaisia medioita hyödyntäen sekä kykyä verkostoitua yhteistyökumppaneiden kanssa. Muiden kielten osaaminen katsotaan eduksi. Työ edellyttää matkustamista.

Palkka määräytyy sosiaalialan järjestöjä koskevan työehtoehtosopimuksen mukaan. Määräaikainen työsuhde on ajalle 21.9.2020 – 30.9.2021 tehtävän haltijan jäädessä hoitovapaalle.

Vapamuotoinen hakemus ja ansioluettelo (ei todistuksia) tulee toimittaa viimeistään su 6.9.2020.

Toimitathan hakemuksesi mahdollisimman pian, käsittelemme niitä jo hakuajan ollessa käynnissä. Haastattelut järjestetään elo-syyskuussa ja voidaan aloittaa jo ennen hakuajan päättymistä. Täytämme paikan sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätiedot:
johtaja Laura Pajunen 050 3372400 ja kulttuurituottaja Teemu Lipasti-Sjöroos +358 50 322 4067(vain tekstiviestit) tai sähköpostilla etunimi.sukunimi@kuurojenliitto.fi.