Tekstitys: Suomi

Kuurojen Liitto etsii vuoden 2024 vapaaehtoista

Haluatko kertoa meillekin henkilöstä, joka ansaitsee huomion siitä, mitä on tehnyt? Ehdotukset tulee lähettää viimeistään su 3.11.2024 mennessä.

Oletko nähnyt jonkun hakevan muita mukaan jalkapallopeleihin, käyvän ikäihmisten luona juttelemassa, toimivan yhdistyksen kahviotoimikunnassa, järjestävän tapahtuman tai auttavan aina, jos joku pyytää? Esimerkkejä voi olla monia. Tällaiset vapaaehtoiset ovat arvokkaita.

Haluatko kertoa meillekin henkilöstä, joka ansaitsee huomion siitä, mitä on tehnyt? Kuurojen Liiton vapaaehtoistoiminta etsii vuoden 2024 vapaaehtoista. Vapaaehtoinen on sellainen, joka ei ole saanut rahallista korvausta tekemästään hommasta eikä ole työsuhteessa Kuurojen Liittoon.

Voit lähettää vapaamuotoisen sähköpostin ja kertoa perustelusi, miksi ehdottamasi henkilö ansaitsee olla Vuoden vapaaehtoinen. Kysythän ehdottamaltasi henkilöltä myös suostumuksen ehdottaa häntä meille. Liitä ehdotuksen mukaan myös ehdokkaan yhteystiedot. Kenenkään yhteystietoja ei julkaista missään.

Ehdotukset tulee lähettää viimeistään su 3.11.2024 mennessä sähköpostiin kuurojenliitto@kuurojenliitto.fi

Julkistamme vuoden vapaaehtoisen Vapaaehtoisten juhlassa 5.12. illalla suorassa lähetyksessä. Muista varata kalenteriin!

Kiitäthän vapaaehtoista aina tilaisuuden tullen. Huomioiduksi tuleminen lämmittää aina vapaaehtoisen sydäntä.