Tekstitys: Suomi

Kaikki kuvaa! – tervetuloa mukaan kilpailuun ja viittomakieliseen työpajaan

Huomio kaikki lapset ja nuoret! Kaikki kuvaa -kilpailu on Suomen suurin elokuvakilpailu juuri teille. Siihen liittyen järjestetään myös viittomakielinen työpaja.

Kaikki kuvaa- kilpailun pääteema on tänä vuonna KIELI, ja kilpailuelokuvien tyyli on vapaa.

Kilpailussa on kolme avointa sarjaa iän mukaan:

• 8–15-vuotiaat
  • 16–19-vuotiaat
  • 20–23-vuotiaat

Lisäksi mukana on oma sarja Kaikki kuvaa -työpajaelokuville, jossa ala- ja yläkouluikäiset lapset ja nuoret ovat toteuttaneet lyhytelokuvia alan ammattilaisten ohjauksessa.

Kilpailuaika on 1.2.–31.3.2023. Lisätietoja ja ohjeita elokuvien teosta ja kilpailun säännöistä sekä ilmoittautumisesta oheisesta linkistä!

Kaikki kuvaa -leiri

Tervetuloa mukaan 10-17 -vuotiaiden omaan työpajaan Kaikki kuvaa -leirille 10.-12. maaliskuuta! Lapsille ja nuorille suunnatussa työpajassa teet oman elokuvan muiden kanssa alusta loppuun.

Elokuvaa tehneiden kokeneiden vetäjien ohjauksella opit, miten elokuva suunnitellaan kuvattavaksi, kuvataan ja editoidaan. Työpajassa tehdyt elokuvat lähtevät mukaan Kaikki kuvaa -elokuvakilpailuun, ja Kuurojen Liitto tuottaa elokuviin tekstityksen.  Lisäksi leiriläisten tekemät elokuvat osallistuvat syksyllä järjestettävään Viittomakieliseen filmifestivaaliin!

Ilmoittaudu mukaan 28.2. mennessä, lisätietoja ja ilmoittautumislomakkeen löydät oheista linkistä.

**

Kaikki kuvaa -kilpailun järjestäjänä toimii tuotantoyhtiö Amazement ja yhtenä yhteistyökumppanina on Kuurojen Liitto.