SKUL-logo ja Juha Vahtera vierekkäin

Juha Vahterasta Suomen Kuurojen Urheiluliiton uusi toiminnanjohtaja

SKUL julkaisi valintauutisen 10.4. liittokokouksessaan Tampereella.

Suomen Kuurojen Urheiluliiton hallitus on valinnut liiton uudeksi toiminnanjohtajaksi Juha Vahteran. Vahtera aloittaa SKUL:n toiminnanjohtajana 1.5.2021 osa-aikaisena.

Vahteralla on vankka järjestökokemus sekä Kuurojen Urheiluliiton että Kuurojen Liiton puolelta. Vahtera jatkaa päätyössään Kuurojen Liitossa, ja sen ohella hoitaa SKUL:n toiminnanjohtajan tehtäviä toistaiseksi.

Vahteran kokemus SKUL:n hallituksen tehtävistä yhdistettynä järjestömaailman tuntemukseen ja asiakaslähtöiseen ajatteluun olivat ne kriittiset menestystekijät, jotka ratkaisivat SKUL:n valinnan.

– Vahteralla on pitkäaikainen kokemus SKUL:n toiminnasta ja erinomaiset valmiudet toiminnan kehittämiseen yhdessä liiton hallituksen ja työntekijöiden kanssa. Olen myös iloinen, että Kuurojen Liitto antaa Vahteralle tämän hienon mahdollisuuden toimia SKUL:n toiminnanjohtajana, kertoi SKUL:n hallituksen puheenjohtaja, toimitusjohtaja Jari Malkamäki.

Aiheesta on tulossa myöhemmin lisää liiton verkkosivujen uutisissa.