Avoin tarjouspyyntö vertaistukitoimintakurssien majoitus- ja ravitsemispalveluista

Pyydämme tarjousta Kuurojen Liiton vertaistukitoimintakursseille, joita järjestetään vuonna 2022.

Kuurojen Liiton tarkoituksena on löytää useita palveluntuottajia tuottamaan vertaistukitoimintakurssien majoitus- ja ravitsemispalveluita sekä niihin liittyvää viriketoimintaa. Vertaistukitoimintakurssit järjestetään STEA:n tuella.

Hankinnan kohteena olevia palveluita tuotetaan tällä hetkellä ympäri maata eri paikkakunnilla.

Tarjouspyyntöasiakirja palvelunkuvauksineen ja vähimmäisvaatimuksineen on ladattavissa oheisesta linkistä.

Tarjous oltava voimassa 15.12.2021 asti.

Tarjouksen mukaan on liitettävä varaus- ja peruutusehdot ryhmille. Tarjoukset toimitetaan viimeistään 29.10.2021 mennessä sähköpostilla: maija.pulkkinen@kuurojenliitto.fi