Muut

Yhdenvertaisuus-vaalikeskustelu Oodissa

Yhdenvertaisuusvaltuutettu järjestää vaalikeskustelun yhdenvertaisuus- ja ihmisoikeusteemoista 6.3.2023 klo 17.15-19.00 Helsingin keskustakirjasto Oodissa. Jani Toivolan luotsaamassa paneelissa keskustellaan yhdenvertaisuuden edistämisestä, rasismin ja syrjinnän torjumisesta sekä esteettömyyden parantamisesta. Tilaisuus on avoin yleisölle ja sitä voi seurata myös etänä verkossa. Tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon. Tilaisuudessa on viittomakielinen tulkkaus.

Millä tavalla rakenteita ja asenteita pitäisi muuttaa, jotta kaikki voisivat olla osallisina yhteiskunnassamme? Mitä tulevan hallituksen pitäisi tehdä syrjinnän ja rasismin vähentämiseksi, osallisuuden lisäämiseksi ja esteettömyyden parantamiseksi?

Tilaisuudessa ovat keskustelemassa Eva Biaudet (RKP), Anita Hellman (SDP), Veronika Honkasalo (Vasemmistoliitto), Pihla Keto-Huovinen (Kokoomus), Karoliina Kähönen (Liike Nyt), Päivi Mononen-Mikkilä (Keskusta) ja Amanda Pasanen (Vihreät). Osallistujalista voi täydentyä.

Paikka: Helsingin keskuskirjasto Oodi, Maijansali (Töölönlahdenkatu 4) sekä verkossa striimin kautta. Pääset seuraamaan striimiä tästä linkistä.

Mahdollisia lisätietoja tilaisuudesta päivitetään sivulle www.syrjinta.fi ja Facebook-tapahtumaan.

Suora verkkolähetys.

Verkko-osoite: https://stream.sst.fi/cast/6-3-yvv