Viittomakieliset opastukset

Viittomakielinen Helsinki Tour -kierros

Opastetulla Helsinki Tour -kierroksella sukelletaan kuurojen taidehistoriaan, ikimuistoisiin hetkiin ja historiallisiin rikostapahtumiin!

Yksi kierros pitää sisällään kolmen tunnin opastuksen viittomakielellä Helsingin keskustan alueella, oppaana toimii Suomen kuurojen historiaseura.

Kulttuuripäivien FULL PASS -rannekkeeseen sisältyy ilmainen pääsy opastetuille kierroksille. Huom! Sinun tulee silti varata paikka kierrokselle, sillä mukaan mahtuu rajallinen määrä ihmisiä.

Jos et halua ranneketta, voit ostaa pelkän Helsinki Tour -pääsylipun verkosta hintaan 10 €: www.lyyti.in/helsinkitour

Kesto: Yksi kierros 3 tuntia sis. kahvitauko
Ajankohdat: Perjantaina 10.5. lähtö klo 14:30 tai sunnuntaina 12.5. klo 10:30.
Kokoontumispaikka: Helsingin rautatieasema, kivimiesten alla. Tunnetaan myös ”palloukkoina”.
Osoite: Kaivokatu 1, Helsinki

Huom! Max. 20 osallistujaa yhdelle kierrokselle.

Mikä ihmeen kulttuuripäivät?

Kuurojen Liiton kulttuurituotanto järjestää joka vuosi ison viittomakielisen kulttuuritapahtuman yhteistyössä paikallisten yhdistysten ja muiden kumppaneiden kanssa. Vuorovuosina järjestetään kuurojen valtakunnalliset kulttuuripäivät ja kuurojen seniorien kulttuuritapahtuma.

Tänä vuonna vuorossa ovat kulttuuripäivät, joka on muodostunut Suomen suurimmaksi viittomakieliseksi kulttuuritapahtumaksi. Tapahtumapaikkana on Helsinki ja isäntäyhdistyksenä Helsingin Kuurojen Yhdistys ry. Katso lisää kulttuuripäivien verkkosivuilta: kuurojenliitto.fi/kulttuuripaivat!

Kuurojen Liitto ei vastaa muutoksista. Seuraathan järjestäjän omaa tiedotusta.

Viittomakielinen Helsinki Tour -kierros

Kaivokatu 1, Helsinki, Suomi