Tekstitys: Suomi
Kieli: Suomalainen viittomakieli
Koulutukset, Webinaarit

Töihin toimivaa tulkkausta -keskusteluilta

Viittomakielisiä työskentelee lukuisilla aloilla, monissa eri ammateissa, usein myös ei-viittovissa ympäristöissä. Viime aikoina tulkkaukset erilaisissa työelämätilanteissa ovat lisääntyneet.

Työelämätulkkauksiin syvennytään Töihin toimivaa tulkkausta -illassa tiistaina 29. elokuuta klo 18.00-19.30. Tapahtuma järjestetään Zoomissa. Tapahtuman järjestävät Kuurojen Liitto ja Viittomakielialan Osuuskunta Via.

Verkkotapahtuman aikana käydään läpi työelämätulkkausten keskeisiä asioita, kuten tulkkilistojen toimintaa sekä yhteistyön tekemisen tapoja asiakkaiden ja tulkkien kesken. Lisäksi nähdään videoterveisiä työelämätulkkausta käyttäviltä asiakkailta. Kun yhteistyö sujuu, asiakkaat saavat keskittyä omaan työhönsä ja tulkit omaansa!

Tapahtuma on viittomakielinen ja se on avoin kaikille kiinnostuneille. Keskusteluiltaan ei tarvitse ilmoittautua.

Zoom-linkki: https://us02web.zoom.us/j/89062569199

Lisätietoja tapahtumasta

Marika Rönnberg

Erityisasiantuntija