Superviittoja ja Netta Keski-Levijoki Valkean talon pihalla

Kuurojen Liitto SuomiAreena -tapahtumassa

Kuurojen Liitto on nyt kolmatta kertaa mukana SuomiAreena-tapahtumassa Porissa. Löydät meidät Porin kävelykadulta torstaina ja perjantaina. Lisäksi järjestämme kaksi Opi viittomaan vartissa -tuokiota.

Kuurojen Liitto on mukana SuomiAreena-tapahtumassa Porissa to ja pe 18.-19.7. Mukana matkassa on myös Superviittoja!

Tule tapaamaan meitä Porin kävelykadulle to 10-17 ja pe 10-16 ja voit ehkä voittaa kivan kesäkassin. Lisäksi ohjelmassa Superviittojan vetämä Opi viittomaan vartissa -tuokio Porin torin lavalla to klo 11:40 ja pe klo 15:00. Torstaina viittomia oppimassa on kansanedustaja Eva Biaudet ja perjantaina MTV-uutisten toimituspäällikkö Ilkka Ahtiainen.

Porin taidemuseo/Pori Art Museum järjestää viittomakielisen oppaan johdolla torstaina klo 12:00 kukkaseppelepajan ja klo 14:00 näyttelyopastuksen.

Lisäksi Porin Kuurojenyhdistys ry järjestää torstaina klo 16-19 kesäisen tapaamisen, jossa voi tavata tuttuja ja viihtyä viittomakielisessä seurassa.

#supervoimanionviittomakieli