Kuurojen Liitto hakee verkkotoimittajaa

Kuurojen Liitto ry on valtakunnallinen kuurojen etu- ja palvelujärjestö.

Haemme liiton keskustoimistoon Helsinkiin

VERKKOTOIMITTAJAA

kokoaikaiseen työsuhteeseen. Sijaisuus alkaa sopimuksen mukaan tammikuun lopussa kestäen toukokuun 2022 loppuun.

Kuurojen Liitto tuottaa viittomakielisiä ajankohtaiskatsauksia, muuta verkkoviestintää, suoria nettilähetyksiä ja julkaisee Kuurojen lehteä. Palkattavan toimittajan sijoituspaikka on liiton ajankohtais- ja verkkoviestintä.

Toimittajan työhön sisältyvät tehtävät:

• Viittomakielisen sisällön suunnittelu ja toimittaminen Kuurojen Liiton verkkomedioihin (mm. viitottu viikkokatsaus suomalaisella viittomakielellä, muut viitotut juttusisällöt ja kampanjat)
  • Suomenkielisten sisältöjen laadinta ja toimittaminen Kuurojen Liiton verkkosivuille ja Kuurojen lehteen
  • Osallistuminen viestinnän strategiatyöhön
  • Muut erikseen sovitut tehtävät

Toimittajalta odotamme:

• Itsenäistä ja oma-aloitteista työotetta sekä hyviä yhteistyötaitoja
  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta ja työkokemusta
  • Erinomaista suomalaisen viittomakielen osaamista sekä esiintymiskokemusta. Suomenruotsalaisen viittomakielen osaaminen katsotaan eduksi.
  • Hyvää suomen kielen taitoa. Ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.
  • Joustavuutta työaikojen suhteen, valmiutta ilta- ja viikonlopputyöhön
  • Viittomakielisen mediatuotannon tuntemusta

Palkka määräytyy sosiaalialan järjestöjä koskevan työehtosopimuksen mukaisesti sijoittuen vaativuusluokkaan 5. Vapaamuotoinen hakemus ja ansioluettelo (ei todistuksia) lähetetään viimeistään 9.1.2022 sähköisesti: https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?d157ecb6. Toimintaa rahoittaa Veikkaus/Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskus STEA.

Lisätietoja tehtävästä:

Verkkotoimittaja Salla Fagerström, salla.fagerstrom@kuurojenliitto.fi