Kuurojen Liitto hakee nuorisosihteeriä

Kuurojen Liitto ry on valtakunnallinen kuurojen etu- ja palvelujärjestö. Haemme nuorisotyön osaajaa mukavaan työyhteisöömme liiton keskustoimistoon Helsinkiin.

Nuorisosihteerin tehtäviin kuuluu:

• Kuurojen Liiton nuorisotyön leirien ja tapahtumien (mm. nuorisopäivät) suunnittelu ja järjestäminen, leirien budjetointi, seuranta ja työntekijöiden rekrytointi.
  • Nuorisotoimikunnan työn koordinointi ja sihteerinä toimiminen.
  • Yhteistyö kotimaisten ja kansainvälisten kumppaneiden kanssa.
  • Suomalaisnuorten osallistumisen koordinointi viittomakielisten kansainvälisten verkostojen leireihin ja tapahtumiin (KPNN, EUDY ja WFDYS).
  • Lasten ja nuorten oikeuksia koskeva vaikuttamistyö.

Työ alkaa 2.5.2023 tai sopimuksen mukaan. Työsuhde on vakituinen.

Vaativien tehtävien hoitaminen edellyttää soveltuvaa koulutusta (esim. nuorisoalan toisen asteen ammatillinen tutkinto, yhteisöpedagogi tai sosionomi AMK), kokemusta nuorisotyöstä, kuurojen yhteisön ja lasten oikeuksien tuntemusta, hyvää viittomakielen ja suomen kielen taitoa.

Työ vaatii oma-aloitteisuutta, itsenäistä työotetta, yhteistyökykyä sekä hyviä vuorovaikutus- ja viestintätaitoja. Muiden kielten osaaminen katsotaan hyödyksi. Työ edellyttää matkustamista ja mahdollisuutta tehdä viikonlopputöitä.

Palkka määräytyy sosiaalialan järjestöjä koskevan työehtosopimuksen mukaan sijoittuen vaativuusluokkaan 5. Valitun tulee ennen tehtävän vastaanottamista esittää lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä annetun lain (504/02) mukainen rikostaustaote. Tehtävään valittavalta voidaan pyytää huumausainetestiä koskeva todistus. Tehtävässä noudatetaan kuuden kuukauden (6 kk) koeaikaa.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja CV viimeistään 17.4.2023 sähköisesti: Nuorisosihteerin hakulomake

Toimitathan hakemuksesi mahdollisimman pian, haastattelemme hakijoita myös hakuajan ollessa vielä käynnissä.

Lisätiedot: Viestinnän ja vertaistuen johtaja Laura Pajunen, laura.pajunen@kuurojenliitto.fi