Kuurojen Liiton aluetyö kesän aikana

Keneen voit olla yhteydessä, jos oman kotialueen aluetyöntekijä on kesälomalla?

Kuurojen Liiton aluetyö palvelee etäyhteyksin kesän aikana. Jos tarvitset tapaamista, kysy viestillä tai videoviestillä.

Aluetyön työntekijät ovat tavoitettavissa kesän aikana seuraavasti (tietoja saatetaan päivittää kesän aikana):

Viikko 25Kaikki tavoitettavissa paitsi Marita Björn, Susanna Helminen ja Sirpa Kallio
Viikko 26Rita Auroila, David Barber, Marita Björn, Sirpa Kallio, Asta Tikkanen
Viikko 27Rita Auroila, David Barber, Marita Björn ja Sirpa Kallio
Viikko 28David Barber, Marita Björn, Sirpa Kallio ja Mervi Nevalainen
Viikko 29David Barber ja Mervi Nevalainen
Viikko 30Rita Auroila
Viikko 31Börje Hanhikoski, Heli Mikkola ja Juha Oksanen
Viikko 32David Barber, Börje Hanhikoski, Susanna Helminen, Heli Mikkola, Juha Oksanen, Asta Tikkanen ja Iina Uhlenius
Viikko 33
Kaikki tavoittavissa paitsi Rita Auroila, Marita Björn, Sirpa Kallio ja Mervi Nevalainen
Viikko 34Kaikki tavoitettavissa paitsi Rita Auroila
Viikko 35Kaikki tavoitettavissa paitsi Rita Auroila

Aluetyön johtaja Helena Torboli lomailee 14.7.-13.8.

Aluetyön työntekijöiden yhteystiedot löytyvät TÄSTÄ tai Teksti-TV:n sivulta 560 (på svenska 797).

Työntekijöiden lomatietoja päivitetään myös aluetyön Facebook-sivulle ”Kuurojen Liiton aluetyö”.

Aluetyö toivottaa hyvää ja rentouttavaa kesää kaikille!