Kuurojen Urheilulehti ja Kuurojen lehti kannet

Kuurojen lehteen urheilusisältöjä – Vastaa kyselyyn

Kuurojen lehti ja Suomen Kuurojen Urheiluliitto SKUL aloittavat yhteistyökokeilun. Tänä vuonna lehden kahdessa numerossa julkaistaan neljä sivua urheiluun liittyviä sisältöjä.

Kuurojen lehden numerot 2/2022 ja 4/2022 kasvavat neljällä sivulla, kun SKUL tuottaa urheiluaiheisia juttuja lehteen. SKUL on joutunut lopettamaan Kuurojen Urheilu -lehden julkaisemisen ja etsimään uusia julkaisukanavia urheiluaiheisille jutuille.

– On hienoa saada myös urheiluaiheita lehtemme sivuille. Näin yksissä kansissa on entistä laajemmin kuurojen omia tapahtumia ja ajankohtaisia aiheita, iloitsee Kuurojen Liiton puheenjohtaja ja lehden päätoimittaja Jaana Aaltonen.

SKUL on julkaissut Kuurojen lehden kanssa yhteistyössä tehdyn kyselyn, jossa kartoitetaan kiinnostusta urheiluaiheisiin. Kannattaa vastata, jos olet lehden lukija tai kiinnostunut sen tilaamisesta! Haluaisitko lukea lehtijutun esimerkiksi urheilutapahtumasta tai jostakin liikuntalajista tai urheilijan elämästä?

Seuraava lehden numero 2/2022 ilmestyy kesäkuussa juhannusviikolla.