Kesto: 0:58
Tekstitys: Suomi
Kieli: Suomalainen viittomakieli

Kunniapalkinto lasten ja nuorten toiminnassa ansioituneelle vapaaehtoiselle

Nyt pääsette ehdottamaan palkinnon saajaa! Ehdotukset tulee lähettää nuorisosihteeri Monika Hämälälle 13.10. mennessä.

Nuorisotoimikunta jatkaa perinnettä, jossa palkitaan vuosittain yksi henkilö toiminnastaan viittomakielisten lasten ja nuorten hyväksi tai alle 30-vuotias henkilö, joka on näyttänyt toiminnallaan hyvää esimerkkiä viittomakielisten yhteisössä, kuten yhdistyksessä tai nuortenkerhossa toimimisella.

Kunnianosoitus tulee pienen palkinnon muodossa. Lisäksi palkinnonsaajasta ja hänen toiminnastaan kerrotaan Kuurojen Liiton nuorisotyön sosiaalisen median ja liiton muilla kanavilla.

Kuka vain voi ehdottaa vapaaehtoista kunniapalkinnon saajaksi. Voit lähettää nuorisosihteerille sopivan ehdokkaan nimen sekä perustelut, miksi juuri tämä henkilö ansaitsisi kunniapalkinnon ajalta 1.10.2022-30.9.2023.

Toiminnan tulee olla vapaaehtoista, eikä ehdokas saa olla Kuurojen Liiton nuorisotoimikunnan jäsen tai työsuhteessa Kuurojen Liittoon, kuurojenyhdistyksiin tai muihin nuorisoalan järjestöihin. Sama henkilö ei voi saada toistamiseen vapaaehtoisen kunniapalkintoa kolmen vuoden sisällä edellisestä palkinnosta.

Vapaaehtoisen kunniapalkinnon ovat aiemmin saaneet Henna Syrjälä 2022, Milla Pitkänen 2021, Saku-Petteri Lehtonen 2020 ja Jonas Kemppi 2019.

Nuorisotoimikunta päättää ehdotusten perusteella kenet palkitaan. Kunniapalkinnon saaja paljastetaan nuorisokokouksessa.

Lähetä ehdotuksesi perusteluineen kirjoitetussa muodossa tai viitottuna nuorisosihteeri Monika Hämälälle 13.10. mennessä joko sähköpostiin monika.hamala@kuurojenliitto.fi tai Whatsappiin numeroon 044 741 7254.

Lisätietoja voit kysyä nuorisotoimikunnan jäseniltä.