Tekstitys: Suomi

Kulttuuripäivät 2024 Tanssin talossa

Vuoden 2024 kulttuuripäivät pidetään Helsingissä. Paikaksi valikoitui uusi Tanssin talo.

Helsingin Kuurojen Yhdistys isännöi seuraavia kulttuuripäiviä 10.-12. toukokuuta 2024 Helsingissä. Kulttuuripäivien järjestelytoimikuntaan kuuluvat Kuurojen Liiton kulttuurituotannon lisäksi Pia Taalas, Tiina Karjalainen, Sari Asp, Ronja Tammisara ja Liisa Syväsalmi.

Kulttuuripäivien esitykset ja näyttely pidetään yhtenä päivänä, lauantaina 11. toukokuuta. Perjantaina 10. ja sunnuntaina 12. toukokuuta on oheisohjelmia.

Tanssin talon avajaisia vietettiin keväällä 2022. Tanssin talo sijaitsee Helsingin Ruoholahdessa Kaapelitehtaan yhteydessä osoitteessa Kaapeliaukio 3. Tanssin talo sijaitsee hyvien liikenneyhteyksien äärellä ja kannustammekin saapumaan julkisilla kulkuneuvoilla, kävellen tai pyörällä.

Tanssin talossa on kaksi esityssalia. Erkko-salin katsomossa on 700 istumapaikkaa. Salien jokaiselta katsomopaikalta on hyvä näkyvyys näyttämölle rivien korkeuserosta johtuen. Tämän vuoksi katsomot nousevat jyrkästi.

Avaamme pian Kuurojen Liiton verkkosivuilla Kulttuuripäivät-sivuston, seuraa verkkosivujamme!